මගෙ ස්වීටි කෙල්ල - SJS | Mage Sweety Kella (Katta Kaala) - SJS


මගෙ ස්වීටි කෙල්ල තැඹිලි ගෙඩිය රත්තරන්
මම අදරෙයි ඔයාට ලොවෙත් නැතිතරන්..//
මං ලඟ බොරු නෑ - බොරු මවලා කියන්නෑ
සුරංගනා කතා කියල රවට්ටන්නෙ නෑ...

මගෙ ස්වීටි කෙල්ල...

කට්ට කාලා දාගත්ත කෙල්ල යාළු
ආයේ මාව හම්බවෙන්ඩ එන්නෙ නෑලු..//

මේක සිරා කරපු මගේ ප්‍රථම ලව් එක
මම බොක්ක වුනත් දෙන්ඩ හිටියෙ ඈ හට
දැනුයි මට හැගෙන්නෙ ඇය ගැලෙව්වෙ මගෙ දත
අද කනේරු ඇට කන්න හිතෙනවා මට

කියල වැඩක් නෑ නින්ද යන්නෙ නෑ..
මේවා හිතල හිතල මගේ නාඩි වැටෙන් නෑ..

මචං ඔව්ව ඔහොම තමයි කෙල්ලො හිටියට
එයාලා අපිවදාලා යන්නෙ අනේ නොකියම
උඹට සෙට් වෙනකන් හොද කෙල්ලෙක් ලඟදිම
සිංදුවක් කියල ඉමු ආතල් එකෙ අද..

ඉදල වැඩක් නෑ ආයෙ එන්නේ නෑ..
මේක ගැනම හිතල හිතල වැඩක්වෙන්නෙ නෑ..

කට්ට කාලා දාගත්ත කෙල්ල යාළු
ආයේ මාව හම්බවෙන්ඩ එන්නෙ නෑලු..//
එයා ගියා කියල අපි හඩන්නෙ නෑ..
වෙන කෙල්ලක් සෙට් වුනාම තනිය නෑ..//


ගායනය, පද රචනය හා සංගීතය : SJS


Comments

Post a Comment

දැණෙන යමක්... නැතිනම් පදවල වරදක්... දන්න දෙයක්... එහෙම නැත්තං ඔබට පද අවශ්‍ය වන ගීයක්...